Wednesday 4 May 2011

Koleksi Selendang

ney selendang yg sya bli tyme ulang tahun d'sanglau ....
tyme tu ada artiz tempatan yg ...
so,tyme tu saya ambek kesempatan nk tambah koleksi selendang...
tyme tu jugak selendang tu dijual dengan harga yang murah ...
selendamg ney pulak sebena nya MY SIS  yg punya ....
tpi dengan muka yg selamba sye ambek je , coz my sis x pkai pown ...

selendang ney saya beli smsa ulg tahun d'sanglau jugak....
coz,tyme tu selendang ney murah ...
tambah2 lgi klaw beli 2 helai...
so , ape lagi ajak lh kakak beli ....
slendang ney sbenarnya sbgai tudung untuk raya tahun lepaz ,,,
tapi , belum raya lagi saya dh pakai untuk pergi jalan2 ...
excited sangat nak pakai...
heheheh


haaaaaaaaaa!!!!!!!
selendang ney MY SIS memang beli untuk saya ....
MY SIS beli d Nam Leong kot ....
hahahah,,,,,,
kdai yg agak pemez dengan brang yg murah ...


ALAMAK!!!!!!!
pose yang melampau pulak ! heheheh ....
selendang ney saya pkai tyme raya tahun lepaz(2010)....
matching x dengan baju kurung yang saya pakai tu ??_hahah
selendang ney jugak x lah mahal sangat ,,,,
Beli d NGIUKEE MUKAH jeee ....




yang ney pulak , kazen (MUNIRAH BINTI TAHIR) yang beli,,,,
sponsor untuk raya lah katakan ...._hehehe





selendang ney , kalau x silap kawan kakak saya yang kasi ...
selendang saya paling seksi yang saya ada ....





selendang2 ney sume antara 7 daripada selendang2 yang saya ada ...
nanti saya share lagi pix2 selendang lain yang saya ada ...
__heheheheheh
dengan pose2 yang maut lagiiii....

No comments:

Post a Comment

ade oang membebel laaa ...:p