Friday 19 August 2011

Tolong Ingatkan Aku

Assalammualaikum??
hari nie Wani nak kongsi lirik laguuuu .... lalalalalala
    laguuu nie buat hati Wani betol2 rasa rendah diriii ...
hati pun tenangg ...
    lagu nie memberi Wani seribu maknaaa ...
          jumm2 ... nyanyi samesame yerk ! hehehehe
 
           Jangan di susun kata-kata penamat
           Jangan disebut baris ayat keramat
           Biar lenyap diserap sunyi
           Biar senyap tak menyepi

           Tolong ingatkan aku
           Kisah kau tersedar
           Dengan saku penyeluk masa

          Mari patahkan papan markah lama
          Mari padamkan buku tiga lima
          Biar luka embuh sendiri
          Biar lupa ditebus hari

          Chorus:
          Tolong ingatkan aku
          Kisah kau tersedar
          Dengan saku penyeluk masa
          Kau dampingi aku
          Setiap detik jantungku berdetak
          Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

          Bila marah merasuk minda
          Kecewa menyelubungi jiwa
          Aku lupa

          Ulang Chorus

          Tolong ingatkan kisah kita
          Tolong ingatkan aku
          Kisah ku tersedar
          Dengan kasih memeluk rasa
         
          Tolong ingatkan aku
          Kisah kita
          Tolong ingatkan aku
          Kisah ku tersedar
          Dengan kasih memeluk rasa
         
          Tolong ingatkan aku
           Kisah kita ....

   _________ habez________

           btw ,,, tolong ingatkan aku pada kekhilafan yang laluuu ...
          tolong ingatkan aku siapa diri akuuu ...
          tolong ingatkan aku pahit manis kehidupan ...
 Ya Allah ... aku adalah akuuu ...
 semoga siapa aku pada hari ini akan sama seperti siapa aku sebelumnyaaaa ...
          Aminnnnnn....
                 


No comments:

Post a Comment

ade oang membebel laaa ...:p