Thursday 24 November 2011

Aku Konpius Laa ~


Assalammualaikum semua ??
mimpi ape ek aku update blog malam2 cengginiii .
huh ! mana tak nya , seharian tak da kat rumah . aku hang out hari nii with my kazen2 & my uncle . al maklumlah , hari nii paid day ! yeaah !

mesti korang heran nape entri aku nii laen macam ! seriesly , aku pun konpius dengan diri aku sendiri . aju nak gemuk ke nak kurus .
sebenarnya tadi wani g jalan2 with my kazen2 . pergh ! time jalan tu , kitorang sempat timbang berat badan . berat badan wani dah naek ! sekarang berat wani dah 52kg . korang bayangkan , dalam masa 1 bulan lebih , berat badan wani bertambah sehingga 8kg .

memang wani konpius . wani nak kurangkan berat badan , tapi nafsu makan bertambahtambah . so , tak dapatlah wani nak tahan nafsu daripada makan banyak .
memang niat tu ada , tapiiiiii .....

doktor sarankan kat wani supaya kurangkan makan . tapi , bila gastrik wani datang , memang lapar tu menjadijadi . macam kena korek pun ada gak . so , camna lah agaknya wani nak kurangkan berat badan nih !
tambahtambah , makanan memang sentiasa sedapsedap . langsung tak dapat tahan nafsu .

k , laa ..
out dulu . nak tido . ngantok sebab tak da orang nak ajak borak ! semua orang dah tido .
assalammualaikum .

1 comment:

  1. thanx n im done b ur follower yg ke 202. ^^ no cantik kan? i like ^^

    ReplyDelete

ade oang membebel laaa ...:p