Monday 28 November 2011

Menghadiri Majlis Perkahwinan !

Assalammualaikum semua ! selamat berhari Selasa .. ^^
uuuurgh ! I,m back from bercuti meng update blog ! wakakaka . cuba korang kira dah berapa hari wani tak update blog ?? lama kan ? dari hari Sabtu sampai Isnin .. aku boleh dikira sebagai blogger tegar . kalau boleh harihari nak update .

tadi , wani try nak letak gambar , tapiii tak dapat . ni garagara line internet slow macam siput sedut tepi jalan yang nak lalu depan kete .. BENCIII ! wah , kemain panjang huraian pasal siput ..
Sabtu lalu wani menghadiri majlis perkahwinan my kazen yang langsung tak kenal kat aku , tapi aku kenal dia ... hampeh !

plisss laa . aku langsung tak dapat nak upload pixture tyme kenduri ... sunyiii nya blog dapat letak gambar .. wakakaka .. tak dapat nak tayang muka .. huhuahuahua .. oke laa .. nanti2 je laa ..
so , aku just dapat cerita apa yang berlaku harii tu kan ?? jenuh laa tangan aku kalau camtuuu ..
oke ! fine . aku ceriter . harii tuu , wani attend majlis perkahwinan dengan my family .. kitorang naek 2 kete . ari tu , wani pakai baju kaler papel . wah ! so nice .

tapii , tuan rumah nampaknya pakai tema kaler lain . so , belasah je lah ek . diorang bukan raja .. ahahhaha .

dahdah .. tetiba otak aku jam .. cerita setengah jalan jelaaa ..
k , bye !

2 comments:

  1. bestnya dapat makan nasi minyak :D

    ReplyDelete
  2. hahah. ni bukan setengah jalan. ni sesuku jalan. hihihih .btw, first time singgah sini hai tuan belog! :D

    ReplyDelete

ade oang membebel laaa ...:p