Wednesday 14 March 2012

aku konfem korang tak tau :))

Assalammualaikum w.b.t..
bismillahhirrahmannirrahim ...
rasa nak update , tapi malas sesangat nak menaip ... what the FISH !!!!
sejak bila saya malas nak update blog ?? saya dah malas sangat nak update semenjak dua menjak ni sebab dah tak tiap hari duduk depan laptop ..
yeah ! tetiba saya terfikir nak update blog pasal saya yang korang konfem tak tau ..
setelah membuat penyelidikan ke atas diri sendiri saya pun tau apa benda pelik yang saya suka buat yang korang konfem tk tauuu .. korang jugak konfem tak tau apa-2 tentang saya kalau saya tak cerita .. ahahahaha

1.saya suka dengar lagu . kalau boleh , setiap masa nak dengar lagu .. saya tak suka dengar lagu dengan volume yang rendah .. saya suka pasang lagu kuat-2 ..
2.kalau nak mandi , saya konfem bawak hp sekali . saya pasang lagu kuat-2 kat dalam bilik mandi sambil nyanyi sekali .. tak kesah laa jiran dengar saya nyanyi .. gempak satu bilik mandi ..
3.saya suka bergambar .. walaupun muka taklah cantik . tapi bersyukur gak .. hee ...
4.setiap kali saya pergi kemana-mana , saya mesti akan ambil gambar .. at least dapat jadi kenangan ...
5.saya suka gelak kuat-2 ..biar semua orang tau saya ada kat mana ..
6.saya suka ketawa berbanding sedih..walaupun saya sedih saya akan ketawa jugak macam orang setengah tiang ..
7.saya suka berpakaian berbeza daripada kakak-2 saya ..
8.saya tak mempunyai pendirian yang tetap .. kejap nak tu , kejap nak ni .. heeee ..
9.saya ada sorang abang , dua orang kakak dan sorang adek lakii ...
10.saya selalu jeles dengan adik saya sendiri sebab dia jantung hati mak saya . dulu , masa belum ada adik , saya adlah jantung hati mak ..
11.beza umur saya dan adik adlah 8 tahun ..
12.bila saya update blog , saya suka pakai full word .. saya jarang pakai singkatan ..biarlah orang kata saya skema ..
13.bila saya keluar jalan-jalan , saya takkan lupa bawak mascara sekali. walaupun yang lain tinggal saya pastikan mascara dibawak .
14.saya tak suka anjing.. saya fobia sangat kena gigit anjing waktu kecik dulu..
15.saya sayang sangat dengan family saya walaupun saya jarang dapat berkumpul dengan mereka ..
16.saya tak suka jiran kat kampung saya yang mulut pokpekpokpek jaga tepi kain orang ..
17.dulu , saya suka berlagak dengan kawan-kawan...tipu kawan-kawan pun selalu .. ahahahha
18.mulut saya ni macam tak boleh ditutup..asyik nak bercakap jeee ..
19.saya sayang kucing . tapi , sekarang ni saya tinggal dengan uncle dan auntie ..so , tak dapat la nak belai kucing sebab bukan rumah saya pun ..
20.saya suka simpan cekak rambut dan ikat rambut banyak-banyak . kalau saya taknak pakai saya bagi kat kakak dan mak saya .
21.saya terlalu sayang dengan barang saya sehingga menyebabkan saya menjadi seorang yang kedekut ..
22.saya tak suka dengan jiran kat depan area kuarters tempat tinggal kamii .. sebab dia selalu wewwit-2 dan lambai-2 saya ...maybe dia takda kerja lain ..
23.saya terlalu addicted dengan warna PINK ! gegurl sesangat kan ??
24.saya suka makan coklat dan buah kiwi !
25.say tak suka benci-2 orang , tapi kalau keadaan memaksa saya terpaksa jugak ..ahahaha
26.saya tak suka makan sayur, tapi disebabkan ingin nampak cantek dan sihat saya makan jugak .

heee .. cukup sampai di situ saja ..
nanti buat part 2 pulak .. nak buat penyelidikan lagiii ..
thanks for reading :)


u see .. depan kedai kain pun nak ambek gambar .. heeee ...

No comments:

Post a Comment

ade oang membebel laaa ...:p