Monday 16 April 2012

Takda kerja , cari kerja #Part 2

Assalammualaikum ..
Bismillahhirrahmannirrahim :)

ni entri kedua aku pasal aktiviti aku time balek kampung hari tu . terlalu banyak aktiviti yang aku buat . dan aku terlalu seronok sehingga aku tak tau bercakap . hahahahha .. tu pasal la aku tulis kat dalam blog .. oke , kazen aku ajak aku kerja sementara kat kantin . so , aku nak ah . konpem ah aku nak ! memang tak ah nak duduk rumah je . berlubanh bontot ni kalau aku duduk kat rumah tak buat apa-apa . MEMANG SERONOK ! banyak benda aku belajar . aku kan adventureous .. puji diri sendiri lagi . adehaiiii ~ aku start keja hari Isnin . tapi , aku pergi awal sehari sebelum kerja . advance siket baru seronok . hahaha . aku pergi Dalat hari Ahad naek kereta dengan kazen . tu pun nak cakap ke ?? disebabkan nama sekolah tu SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN DALAT  sebab tu aku terpaksa pergi Dalat . dah tempatnya kat Dalat . aku kerja kat kantin SMKD .

sebelum aku pergi Dalat , pagi Ahad tu kitorang tido rumah atok . pagi Ahad tu jugak aku jalan-jalan cari gerai yang ada jual kueh ditemani keluarga dengan muka baru bangun tido ! after pergi beli kueh kitorang pun tak tau kemana kazen nak bawak kitorang . kazen bawak kitorang main air kat PANTAI ! ahahah . seronoknyaaaa ~


gambar di ats tidak menunjukkan yang aku tengah frust . sama sekali tidak ! 
gambar di atas menunjukkan yang aku tengah hepi dengan apa yang aku ada sekarang .


yeeaah ! tengok tu aku tengah seronok .heee ~ aku saja je tak mau upload gambar yang aku dah edit . aku nak tunjukkan kat korang dari mana cahaya matahari . aku jugak nak tunjuk kat korang yamg aku ada jurutangkap gambar sendiri. hahaha
satu lagi benda penting yang aku nak tunjuk ialah muka aku yang berminyak bangun dari tidodan seluar tidur aku yang comel seperti tak cukup kain .. 


nampak tak ada 3 orang dara pingitan kat situ ? sori , gambar tak terlalu jelas disebabkan objek terlalu jauh . ahahaha !
tiga orang dara yang tak mau kena matahari pagi . wei ! vitamin tuh ! baek untuk kulit , jangan tiru aksi di atas yang cuba mengelakkan diri dari terkena cahaya matahari pagi :)


oke , aksi diatas boleh ditiru . bila kita bercakap kita mesti tunjuk dengan tangan . ahahaha
wei ! korang pakai baju tido ke ? gegurl sangat laaa .. jelez akuuu ..
yang depan tu ialah kazen aku yang phototangkap gambar ..
yang belakang tu kakak aku .

wei ! cukup laa membebel pasal tu ..
ni adalah gambar sebelum aku pergi Dalat dan aku belum bersiap nak pergi . mandi pun belum .

Dalat mode is on ! next update kisah aku sebagai pekerja di kantin !
tengs for reading :)








No comments:

Post a Comment

ade oang membebel laaa ...:p